Zoover

4.1 ( 4721 ratings )
Podróże Styl życia
Desenvolvedor: Zoover Media B.V.
Darmowy

"Ik ga op reis en ik neem mee? De nieuwe en gratis Zoover-app". Dat is namelijk precies wat je ter plaatse nodig hebt.

Stel, je bent onderweg naar Zeeland, Amsterdam of Appelscha... The Big Apple, Algarve of Winterswijk kan ook. En wie zien we daar op het Franse platteland voorbij pruttelen?
Eenmaal daar vraag je je af: wat is hier nou leuk om te doen? Waar kan ik lekker eten? En je wilt ook nog de beste plek om te slapen.

Voor al die vragen en nog meer gemak, ontwikkelde Zoover de speciale, gratis app voor iPhone. Met meer dan 60.000 bezienswaardigheden en 300.000 accommodaties over de hele wereld.

Ter plekke kun je uit meer dan 1,8 miljoen beoordelingen de leukste en populairste places to be selecteren, selecteer je jouw accommodatie op basis van afstand, prijs en populariteit, krijg je alle restaurants in Nederland op een rijtje en krijg je ook nog eens de weersomstandigheden en verwachtingen op een presenteerblaadje.

„Voor het tonen van relevante informatie bij jou in de buurt, en voor beoordelingen van locaties waar je bent geweest maakt Zoover gebruik van de GPS in de achtergrond. Langdurig gebruik van GPS op de achtergrond kan de levensduur van de batterij aanzienlijk verkorten.”

Kortom: "Ik ga op reis en ik neem Zoover mee."

- Meer dan 2 miljoen beoordelingen, tips en fotos
- 300.000 accommodaties
- 60.000 bezienswaardigheden
- 25.000 restaurants in Nederland (andere landen volgen)
- 14-daagse weersverwachting voor de hele wereld
- Filter en sorteer opties
- Boek direct je hotel
- Voeg beoordelingen en fotos toe
- Beperkt offline te gebruiken